Vi søger en engageret og struktureret Culture & Wellbeing Koordinator
Har du erfaring med systematiske arbejdsmiljøindsatser og er du nysgerrig på, hvordan andre mennesker oplever deres arbejde? Har du mod på at tage ansvar og navigere i en flersproget og mangfoldig arbejdsplads? Så er det måske dig, vi leder efter som vores nye Culture & Wellbeing Koordinator.
Om os:
Hos BUZZ CPH arbejder vi hver dag for at skabe en meningsfuld og energisk arbejdsplads, hvor medarbejdere kan udvikle sig og trives. Vi er i vækst og søger nu en erfaren og engageret Culture & Wellbeing Koordinator, der både kan koordinere, udføre og udvikle på arbejdsmiljøindsatser samt tage del i den daglige drift af HR-administration.
Du har nu muligheden for at blive en del af en arbejdsplads med fuld fart på udviklingen og med en afslappet og uformel omgangstone. Fra vores kontor ved Rådhuspladsen i København har vores 25 medarbejdere ansvaret for tre restaurantkoncepter; Jagger, Otto og Ritta i Danmark, samt Jagger i Norge. Vi er en virksomhed i vækst, og det kan mærkes. Vi står sjældent stille, energien er høj, og du keder dig aldrig.
Som Culture & Wellbeing Koordinator bliver du en central figur i vores arbejdsmiljøorganisation. En vigtig del af din rolle er at strukturere, udføre og udvikle på arbejdsmiljøindsatser og sikre tilstrækkeligt bogholderi heraf. Derudover bliver du en vigtig samarbejdspartner for både ledelse og arbejdsmiljørepræsentanter og har en afgørende rolle i at være med til at sikre et sundt og sikkert arbejdsmiljø.
BUZZ CPH er en mangfoldig arbejdsplads, hvorfor du kommer til at samarbejde med mennesker på tværs af kulturer og sprog.
Dine primære opgaver vil være at:
Lede og udføre arbejdsmiljøindsatser, herunder:
- APV-processer og arbejdsmiljørundderinger.
- Facilitere møder med ledere i driftafdelingen omkring arbejdsmiljø.
- Varetage dokumentation og bogholderi af arbejdsmiljøindsatser.
Lede arbejdsmiljørepræsentanter med henblik på faglig støtte og udvikling, herunder:
- Engagement i at afholde læringssamtaler efter hver endt rundering.
- Løbende udviklende dialog, sparring og koordinering.
- Oplæring af nye arbejdsmiljørepræsentanter.
Registrere og organisere opholdstilladelser for EU- og tredjelandsmedarbejdere, herunder:
- Vejlede medarbejdere i, hvordan de uploader personfølsomme dokumenter, og hvordan organisationen håndterer disse.
- Have overblik over udløbende opholdstilladelser og registrere nye medarbejderes opholdstilladelser og EU-registreringsbeviser.
Håndtere og beskytte personfølsomme oplysninger med høj ansvarsfølelse, herunder:
- Vejlede ledere i ”best practice” i forhold til håndtering af personfølsomme oplysninger.
- Opsøge ny, relevant viden inden for området.
- Løbende opdatere personalehåndbogen inden for arbejdsmiljørelaterede emner.
Vi forventer, at du:
- Finder det meningsfuldt og evner at bidrage til tillidsfulde relationer.
- Er nysgerrig og respektfuld over for kulturel mangfoldighed.
- Har erfaring med at arbejde systematisk med arbejdsmiljø.
- Har forståelse for og erfaring med HR-juridiske områder, som blandt andet ansættelsesforhold -og vilkår.
- Arbejder struktureret og er god til at planlægge, dokumentere og følge op.
- aler og skriver flydende dansk og engelsk – og trives med at kommunikere på engelsk i hverdagen.
Hos os får du:
- En arbejdsplads præget af mangfoldighed, høj energi og stærkt fællesskab.
- En vigtig rolle med både ansvar og betydning for organisationens arbejdsmiljø.
- Mulighed for faglig udvikling og indflydelse på arbejdsmiljøindsatser.
- En arbejdsdag med mening – hvor din indsats gør en reel forskel for mange.
Praktisk info:
Hvis det lyder som noget for dig, vil vi glæde os til at læse din motiverede ansøgning samt CV!
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen. Vi håber, at du har mulighed for at starte d. 6. oktober, eller hurtigst muligt derefter. Frist for ansøgning er d. 14. september.
Vi holder første samtale mandag d. 22. september og anden samtale mandag d. 29. september.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Agnethe Lyngholm Sandvej:
tlf: 92923578, mail: als@buzzcph.com
OM OS
PÅ JAGGER ER VI I KONSTANT UDVIKLING, OG DERFOR LEDER VI ALTID EFTER NYE MEDARBEJDERE TIL VORES TEAM TIL BÅDE FULDTID- OG DELTIDSSTILLINGER. VORES MISSION ER AT SERVERE BURGERE AF HØJ KVALITET OG MED DEN BEDSTE SERVICE. VI GÅR ALDRIG PÅ KOMPROMIS MED KVALITET. DERFOR LEDER VI EFTER MEDARBEJDERE, DER ER DEDIKEREDE OG ØNSKER AT VÆRE EN DEL AF VORES TEAM OG BRAND.